Модельный ряд Skoda

Отзыв о Skoda Octavia 2013 года


Автомобиль: Skoda Octavia A7 2013 г.в., лифтбек, механическая коробка передач, Передний привод , пробег - 19200 км, двигатель - 1.8 turbo бензин, комплектация - Ambition
Автор: Ростислав (Украина, Львов)   06.02.2014
НадежностьОценка: 5
КомфортОценка: 4
ХодоваяОценка: 4
Внешний видОценка: 5
Общая оценка5.0

Придбав авто в серпні 2013. Вибір був очевидний так як японо-корейського ринку не розглядав взагалі, а можливо кращий німець коштує дорожче. Основним фактором вибору авто також було: вмістимий, хороша динаміка, великий багажник, малий розхід ну і надійний. Тому вибираючи по фактору "хороша динаміка" та "малий розхід" 85% авто цінового діапазону Octavia відпадають. Що стосується надійності, то за 20 000 пробігу жодної поломки не було. За комфорт зняв одну зірочку так як у моїй комплектації немає регулювання поясничної області, достатньо великий шум при швидкості 150 км./год. (далеко не більший ніж у новій мазді 6))...) За зовнішній вигляд поставив п'ять, так як вже поміняв фари на оригінальні затемнені з біксеноном та LED підсвіткою (ближнє і дальнє на лінзі), які просто колосально поміняли авто. І також на зиму поставив хороші ковані диски 16 радіусу. За ходову зняв бал, через те, що навіть в самого першого покоління октавії А5 гупали задні амортизатору, ну знову ж таки все відносно. Росхід по трасі при швидкості 100 - 110 - 5.5 літра, по місті - 9-10 літрів з середніми корками. Що стосується двигуна - то він справді "їде" і це факт. Серйозними конкурентами будуть атмосферники як мінімум від об'єму 3 літри. Максимальну швидкість розвивав 250 км/год - більше не їде. На цій швидкості було досить страшновато, так як стояла штатна резина контіненталь, яка є доволі м'якою і з високим профілем (планую поміняти на 225/45/R17). Авто почуває себе впевнено на швидкості до 220. Загальну оцінку в 5 балів, поставив після того як протестдрайвив kia optima, opel insignia, toyota camry, mazda 6 - зрозумів наскільки ж практична та ергономічна октавія. Також варто сказати що при ремонті ходової в майбутньому на октавії можна міняти саме ті запчастини які дійсно вийшли з ладу, а не все в зборі. По-справжньому оцінити "тяговитість" двигуна дала можливість поїздка серпантинами та горами в сторону Ужгорода. Коли практично всі на перевалі повзуть як раки, а тут собі легенько газку і поїхав. В салоні все на своєму місці - зручно. MAXI DOT - просто відмінна функція. Одним з великих мінусів це штатні колеса. Особливо в дощову погоду і невеличка горка додати добре газку то машина практично не прискориться і складаєтся враження що авто авто висить на підйомнику і колеса крутить в холосту, тобто йдуть пробуксовки які ж звичайно блокує система антибукс. Тому для динамічної їзди доцільно поставити ширшу резину. Для вивороту коліс з ліва на право проходить тільки 2.5 обороти руля, що дуже зручно в місті. На трасі ж звичайно включається сервотронік. Клімат працює відмінно. В зимку при -15 прогрівається в салоні приблизно за 5 хвилин. Двигун прогрівати не потрібно взагалі, про інформує інформаційна підказка. Педаль газу вже не напольна а "звисаюча". Перше думав що це мінус але потім зрозумів що це краще, так як ніколи не збирається сміття. В принципі в загальному все розказав. Будуть питання задавайте.

Плюсы автомобиля: 1. Відмінна робота системи ESP, особливо в зимі (йде в базі). 2. Велика зона погрузки в багажник. 3. Ну просто відмінний та потужний двигун. 4. Незалежна підвіска. 5. Дешеве ТО (перше 600 грн.) 6. Немає ГРМ - стоїть ланцюг. 7. Мотор не споживає масла навіть при дуже динамічній їзді. 8. Малий розхід палива. 9. Багато місця в салоні, особливо для задніх пасажирів. 10. Підігрів сидінь в базі.

Минусы автомобиля: 1. Шумність на великій швидкості. 2. В даній комплектації немає легкосплавних дисків. 3. Немає заднього підлокітника (хоча й не потрібний, тому що буду міняти весь салон на оригінальний з алькантарою). 4. Не можливо поки що підключити COLUMBUS. 5. Дешева на вигляд штатна магнітола, хоча й дуже функціональна. 6. Не має електро складання зеркал, тільки регулювання та підігрів. 7. Щоб зняти фари, які я замінив, потрібно зняти бампер. 8. Для встановлення оригінального додаткового електро-обладнання поки що дуже мало програмного забезпечення. 9. Вартість бі-ксенонової лампочки 2 000 грн.(хоча вона й не перегоряє, але можна розбити з фарою))..) 10. Нижню решітку бампера не достатньо захищено від камнів.

Совет покупателю: Звичайно рекомендую всім, хто хоче реально універсальне авто. Що до вибору двигуна, це вже які у Вас потреби. 1.8 TSI при 180 к.с. чесно кажучи це надлишок. А от 1.4 TSI або 2.0 TDI- в самий раз. Розхід та динаміка там в "нормі". Жодного разу не пожалів що придбав.

Нет Да
Отзыв был полезен?

Обсуждение отзыва

Вход | Регистрация

Вадюха  

как по сравнению с Окташей А5?сильно чувствуется разница между движками 1.8 А7(180 л.с) и 1.8 А5(160 л.с)? Спасибо!

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Так різниця є і досить таки значна. Крутний момент у них одинаковий. Кінських сил на 20 більше. Та основною перевагою є те що в А7 "підхват" уже йде з 1250 оборотів а у А5 з 1500, що дуже важливо в місті коли рухаєшся в корках.

+3-1ОТВЕТИТЬ  
pvm7040  

не согласен . владею с 2011 года 90000т .км., подхват на любой передаче с 1250.

+1-2ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

я назвав офіційну інформацію від виробника.

+1-1ОТВЕТИТЬ  
Вадюха  

да в А7 с 1250-5000 а вот в А5 1500-4500 еще в А7 2 форсунки на цилиндр (FSI/MPI)

+1ОТВЕТИТЬ  
Вадюха  

а с DSG не рассматривали?

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

DSG не розглядав з двох причин. В попередніх моделях 7-ми ступка була досить таки не надійною, не знаю як цього разу. А по друге автомату просто не люблю. Хоча й на DSG їздив достатньо багато.

ОТВЕТИТЬ  
Vladimirovich  

Есть ли фотографии A7 с штатными фарами и биксеноновыми ? И стоит ли биксенон с Led подсветкой своих немалых денег ? Спасибо.

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Фото зараз не маю, але можна глянути на сайті drive2.ru. Фари я замовляв не разом з авто, а пізніше. Так на багато дешевше. І також з часом можна буде продати свої фари. Це вийшло мені в 500 євро фари з трьома блоками управління на кожній фарі та лампочками. Тобто дві готові фари - поставив і поїхав.

ОТВЕТИТЬ  
Vladimirovich  

А гарантия на машину будет ли действовать при замене фар ?

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Так, звичайно. Я ж ставив на гарантійному СТО.

ОТВЕТИТЬ  
Вадюха  

по вашему мнение в сравнение с Окташей А5 где лучше шумка, где мягче ходовка,где лучше отделочные материалы?

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

1. На рахунок шумки важко сказати. Можливо й одинаково. 2. Ходова в А7 працює якось благородніше, все ж таки більша колісна база. 3. Що стосується матеріалів - думаю також одинакова. Хоча в А7 більше подобається якість самої панелі ну і звичайно шкіряний мультируль. Також добре зробили тепер, що дверні карти зроблені з пластмаси,яка на перший погляд виглядає як шкіра, а там де ставиться рука - оббивка шкірою(хоча реально це якісний дермантин, так як і у всіх авто). Вже не буде так "зачухуватись"

+1-1ОТВЕТИТЬ  
Вадюха  

а панель(торпеда) с мягкого материала? да? как говорится с прорезиненного

ОТВЕТИТЬ  
Показать еще 1
VLAS GILL  

а в кого заказували бі-ксенонові фари за 500 євро, чи заводськи вони?

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Фари замовляв у знайомих з Чехії. Це 100% оригінал з заводу. Ідуть в комплекті з трьома блоками і лампочками. Це важливо так як біксенонова лампочка коштує 2000 грн.

+1ОТВЕТИТЬ  
Кто тут  

Удачи в эксплуатации можно фото фар ??? и авто ???

ОТВЕТИТЬ  
Aleks Taranenko  

Доброго дня.. Подскажите пожалуйста какое масло залито в двигателе... И через сколько км Вы делали первое ТО. Заранее спасибо..

ОТВЕТИТЬ  
trans.port  

Что лучше взять: Октавию или все же Гольфа - в нем же лучше безопасность, да и сборка немецкая. (багажник роли не играет). У кого какие мнения? Та и как себя ведет коробка ДСГ - нету нареканий? (раньше было много). Мотор 1.4 масло не жрет? Спасибо за любой дельный совет.

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Октавія збирається у с. Соломоново, Закарпатської області. Збір авто складається з семи запчастин, а не повна збірка, що й здешевлює вартість авто у нас на Україні. Коробка DSG вже допрацьована і нарікань на них поки що немає. В Октавії 1.4 TSI масло не бере точно. В Гольфі не знаю. Особисто вибрав би Октавію за просторий салон.

ОТВЕТИТЬ  
Вход | Регистрация

Тест-драйв Skoda Octavia: Skoda Octavia - мимолетное знакомство в Альпах
Skoda Octavia - мимолетное знакомство в Альпах

Совершенно неожиданно мне выпала возможность опробовать новую Skoda Octavia A7 на австрийских дорогах. Несмотря на ограниченность во времени, все же удалось составить первое впечатление об одной из ожидаемых новинок в Украине

Автобазар InfoCar.ua

Продажа б/у Octavia

Skoda Octavia 2014 Skoda Octavia 10.300$ 2014 163.000 км
Skoda Octavia 2013 Skoda Octavia 12.400$ 2013 113.000 км
Skoda Octavia 2008 Skoda Octavia 4.500$ 2008 577.000 км
Skoda Octavia 2006 Skoda Octavia 5.300$ 2006 223.000 км
смотреть все
объявления